[1] Serviciul de găzduire servere de jocuri
Serviciul de găzduire jocuri nu implică responsabilitatea EVOSERVER SRL în furnizarea pe partea clientului a programului necesar pentru utilizarea serviciului de jocuri. În momentul în care comandă este acceptată (confirmare imediată după plată), pe mail se primește un mesaj cu instrucțiunile necesare, iar pentru a va conecta la FTP (conexiune SFTP), va recomandăm programele WinSCP sau Filezila. De asemenea, se pot uploada fișiere și prin intermediul panoului de control.
Asistentă tehnică în ceea ce privesc serviciile se oferă cel mai sigur deschizând un ticket. Va rog să nu ne dați mesaj pe facebook sau pe alte rețele de socializare, cel mai bine este să se deschidă un ticket.
Returnarea banilor (7-14 zile de la cerere) pentru serviciile de servere jocuri vor fi disponibile doar prin intermediul plății cu paypal. Rambursarea se poate efectua doar în condițiile în care serviciul nu a fost funcțional, au existat probleme de uptime sau diverse probleme care țin strict de EVOSERVER SRL. Creditul din WHMCS se poate transfera, iar serviciile la fel, vor putea fi transferate doar prin intermediul unui ticket. Plățile prin sms taxabil/transfer bancar/card nu sunt rambursabile. Comanda o puteți anula prin intermediul platformei noastre (whmcs), însă asta nu înseamnă rambursarea automată. Pentru rambursare, acest lucru trebuie solicitat prin ticket sau prin altă modalitate de contact afișată pe site.
[2] Baze de date MySQL gratuite
Fiecărui serviciu îi sunt atribuit două baze de date MYSQL în mod gratuit. Așadar, doar cei care au cel puțin un serviciu gratuit vor beneficia de bază de date. Conectarea se face prin intermediul phpmyadmin din panoul de control.
[3] Plăți, facturi și data scadentă
Factură aferentă serviciului/serviciilor îi este transmisă clientului, în format electronic cu 7 zile înainte de data limită de plată (data scadentă).
Sistemul va trimite automat o reinstiintare de plată cu 3 zile înaintea datei scadente de plată, iar după 3 zile de la necesitatea efectuării plății, serviciul va fi suspendat. Serviciul va rămâne în suspendare timp de iar apoi toate datele vor fi șterse în maxim 24 ore.
O factură care este plătită parțial nu va fi confirmată, iar serviciul nu se va activă doar pentru un anumit număr de zile. Factură trebuie plătită integral, perioadă minima contractuală fiind de 30 zile.
În cazul unor neînțelegeri din cauza unei facturi sau chiar și din alte motive, EVOSERVER.RO își rezervă dreptul de a suspendă serviciul (respectiv șterge fișierele) și de a furniza ip-ul altui client.
Modalitățile de plată pe care le acceptăm sunt: plata cu cardul (prin intermediul NETOPIA), transfer bancar, plata prin paypal, paysafecard, sms taxabil. În curând, probabil că se va implementa și plată prin intermediul criptomonedelor.
După cum am precizat, în cazul unei facturi care nu a fost plătită, ne rezervăm dreptul că sistemul nostru prin intermediul platformei WHMCS, să suspende automat serviciul după 3 zile de la data scadentă. Toate fișierele vor fi șterse după trei zile de la suspendare. Serviciul se poate suspendă și în cazul în care răspunsurile prin intermediul ticketelor sau a mail-urilor nu sunt unele în regulă. Comunicarea dintre client & staff-ul EVOSERVER se vrea a fi una de calitate, așadar va rugăm să fiți înțelegători înainte de a scrie răutăți. În perioadă în care serviciul contractat este suspendat din motive de neplata, deținătorul nu are dreptul în a solicita copii de rezervă (backup) asupra datelor sale.